hayatsu_ sabahtan beri hafif kahverengi lekelenmem var ve bel ağrısı da geçen haftada hafif açılma var dedi doktor istirahat verdi sonra 3 gün sonra lekelnemem biti bugün yine var normal mi acaba hastaneye gitmeli miyim