Selam Anneler, sizinle birşey paylaşmak istiyorum.
Oğlum 1bucuk yaşında ve son 3-4 gündür beni gördüğü an benden kacıyor her kimin kucağında da olsa benden kacıyor ağlıyor. Nedenini bilmiyorum Annem ilac verdiğin icindir kızım diyor cünkü tüm ihtiyaclarını sen gideriyorsun. Kayınvalidemle bir evde yaşıyoruz, 2 gün önce uyutmaya calıştım ağlayıp ağlayıp durdu sakinleştirmeye calıştım oyun oynatmaya calıştım öyle ağladı ki sanki dövmüşüm gibi kayinvalidem geldiği anda sustu. Mesela bebekler ağlar annelerine sığnar ya hani biryeri acıdığında kucağıma alıp sakinleştirmeye calışırım oğlum bende ağlar hemen kayınvalideme gider. Neden böyle yapıyor sizinde başınıza geldimi piskolojim cok bozuldu kendimi cok kötü hissediyorum