gmzbournemout Benimde 7 Şubat belirtim hafif bel ağrısı birde akşamları sol kaşığımda batma oluyor bakalım inşallah hayırlı haberler alırız
gmzbournemout Kızlar 8 gün var reglime bugün dpo 6 yani belirtmi anlamıyorum ama belim ağrıyor özellikle gece yatınca kalkınca hareket edince inşallah hamilelik belirtisdir sizde varmı gelişme 🙈