Meral_63 Kızlar bana msj geldi 5 bin tl başvuru yaptım ya ordan bakarak yatacağı güne bakabilirsiniz dedi uygulama giremi niye öyle oluyur acaba yanlış mi yapıyor um
adl_12 Meral_63 25-28 arası yatıyor canım, telefonuna sms geliyor zaten.. o uygulamaya girdiğin de e devlete bağlanıp çocuklarını eklemek gerek ha bide 6 ay almaz isen devlet parayı geri çekiyor
QueenBahar_ Meral_63 ailem uygulamasını indirin demi telefona Seninkide mi sorun var acaba biz sorunsuz giriyoruz
Meral_63 adl_12 bacım yeni doğan bebek ler için 5 bin tl veriyor lar msj geldi bana uygulama dan takıp et diye uygulamda açılmıyor bende
adl_12 Meral_63 önemli değil boşver o olsada olur olmasa da zaten yattığı gün sana Sms yoluyla bilgi geliyor.. halk banka gidip kartını da aldıysan o uygulama boş
deletedmom43191 Havin49_ olabilir daha yeni dogum yaptin hemen yatmaz zaten bebekler 1 2 aylik olunca para yatiyo
Havin49_ deletedmom43191 Hm bilmiyordum Cnm çıksaydı bari bebekler gelene kadar bi kaç eksiğim vardı onları alsaydım
ervanil Kızlar peki ikinci doğumda tek seferlik 5bin yatırıyorlarmı sonraki aylar 1500 olacak şekilde mi oluyor.yoksa ikinci doğar doğmaz 1500 olarak mı yatırılıyor bilgisi olan var mı?
ervanil deletedmom43191 hmm anladım canım sağol 2026’ya girdik bari zam yapsalardı iki çocuğa 1500 bez parasına yetmez