papatyaannesii  kızlar 7+2 deyim çok erken ama cinsiyet tahmini yapar mısınız kese şekline ve hislerinize göre🌸
papatyaannesii elifkrttt yazarım tabii de bi tık emin konuştunuz gibi😄 hisleriniz mi kuvvetli ben de erkek hissediyorum
elifkrttt papatyaannesii 2 oğlum var kese şekli vs pek etkilemiyor bence yuvarlak kız oval erkek diyorlar ama alakası yok. Yerleşim şeklinden baktım. gönlünüze göre hayırlı sağlıklı olsun ☺️