Tam net göremiyorum ama çizgide pembelik var mı ? Varsa büyük ihtimalle pozitiftir eğer gri silik gibiyse benim de geçen ay 15. Gün hala silikti ama pembe değil gri gibiydi iğne kalıntısı olabiliyormuş zaten 17. Günde de regl olmuştum 🥹 Güzel haberlerini bekliyoruz inşallah 💓