Kızlar selam bugün reglmin üçüncü günü doktora gittim Vajinal muayene yaptı ilacın birini hemen şimdi diğerini de gece iç bugün başla dedi toplam beş gün günde ikişer defa olacak şekilde. Bugün çarşamba beni hemen cuma günü kontrole çağırdı neden acaba geçen ay da aynı doktora gitmiştim o zaman da muayene etmişti ertesi haftaya çağırmıştı 10 gün sonraya filan. Bu defa neden böyle çağırdı acaba geçen ay muayene oldum ilacı kullanamammıştım iptal oldu bu ay ilk defa kontrollere gideceğim ilaçla beraber erken çağırmadı mı sizce neden acaba