oznurr1 32 de gittim bende çalışmaya devam etmek istiyorum dedim. bi sorun olup olmadığını görmek için nst ye bağladı. sancı falan olmayınca çalışabilir raporumu verdi. 37 ye kadar çalışma hakkım var ancak bu süreç içerisinde tekrar rapor almadan istediğim an çalışmayı bırakabilirim. özel sektör de çalışıyorum raporu da muhasebeciye verdim. bırakmadan 1 hafta önce haber verde ücretli izin hesaplamalarını yapalım deediler