syma1234 peki Uraz Faruk mu / Faruk Uraz mı 😅 birseyi çok isteme bazen olmuyor bende ilk oğlum olsun istemiştim ailede erkek torun yok hemde abilik yapar kardeşlerine diye düşünüyordum ama öyle olmadı bu arada 6 aylık karnımda bebeğimi kaybettim oda erkekti Trizomi 18 den dolayı hep Yusuf düşünüyordum olursa diye oldu ve adını koydum suan yine hamileyim İnan bana cinsiyet hiç önemli değil sağlıklı olması önemli