Mege_Adanisa cylnboran04 geçen hafta bende gittim doktorum makat geliş dedi şuan 31+4 oldum hala aynı ama ben sezeryan olacağım zaten siz kaş haftalık oldunuz
cylnboran04 Mege_Adanisa benımde bugün kontörlüm vardı 30 +3 haftalıgız doktor bebek makat gelıs dedı bol bol yürüs yap dedi inşallah döner ben normal ıstıyorum