nilhanim 33. Haftamdayım. 3 haftadır burun tıkanıklığı yaşıyorum. 3 hafta önce grip oldum geçer gibi oldu ancak tekrar başladı. Ateşim ve öksürüğüm yok ama gripten sonra tıkanıklık ve biraz da geniz akıntısı kaldı. Bu kadar süre geçmemesi normal mı? Sizce neden kaynaklı olabilir? Hamilelik boyunca hiç burnum tıkanmamıştı. Sebebini bilen ya da benzer bir durum yaşayan varsa ve yardımcı olursa çok sevinirim. Üstelik 37. Haftama kadar çalışmam gerekiyor ve tıkanıklık yüzünden delirmek üzereyim 😔
Merve123a nilhanim bende şurada bekliym bende ayni 33 haftaliğim burun tikanikliğindan gece ne uyudugumdan ne kalkdiğimdan aniliyorum zaten yatamiyodum şimdi hiç yatamiyorum. Tuzlu suda yapfim çok bi fark olmuyo