hilalaselll4 ilk dusugumden yaklaşık 7 ay sonra hamile kaldım başta zaten düşünmedik ondan sonrada öncesinde hap kullanmam gerekiyordu kan sulandirici ona dikkat ettim korundum o süre boyunca hamile olduğumu öğrenince kanamam da olmuştu 10 gün yattım progestan igne ve hap kullandım ev işi kesinlikle yapmadım 29 haftalık olduk çok şükür yeni yeni supurge tarzı iş yapıyorum bundan sonra da kullandığım iğne haplar var saatinde içmeye özen gösteriyorum ama o korku insanın içinden gitmiyor sürekli aklının bir ucunda acaba mi oluyor yoruyor insanı buda tabiki