Kızlar sat 27 kasım,26 aralıkta beta 42 ile hamile olduğumu öğrendim. Düzenli beta takibi yapıp 1500 ü geçince doktora gittim. Doktor kese gördüm ama bebeği göremedim dedi,1 hafta sonra tekrar çağırdı. O korkuyla başka doktora gittim bebeği ve kalp atışını gördü,geç döllenme dedi, sat 9 aralık dedi. Bugün kendi doktoruma gittm tekrar bebeği ve kalp atışını gördük,sat 19 aralık dedi. İki doktor arası 10 gün fark olması normal mi?