Merhaba kızlar 6+1 hamileyim en son 4+6da gidip keseyi görmüştük doktor 10 gün sonra gel demişti. Bugün iç çamaşırımda 3 damla koyu kurumuş kahverengi leke gördüm sildim ama başka hiçbir iz yoktu durmuş yani. Herhangi bir ağrım vs yok bu sabah bulantı meme hassasiyetim de devam ediyordu. Sizce sorun var mıdır? Doktoruma normalde yarın gidecektim ama yurtdışındaymış en erken haftaya pazartesi randevu alabilirim. Acaba yarın başka bir doktora mı gitsem? Yoksa şu an herhangi bir kanama olmadığı için pazartesiyi mi beklesem