Geçen hafta doktora gittim 36 haftalık bebeğim bebeğin midesinde doluluk var denildi bidahaki kontrolde tekrar bakalım dedi dış çevre tarafından çok gerildim herkes ayrı birşey diyor bunu yaşayan var mı mide doluluğu bu haftada sıkıntı mı korkulacak bi durum mu araştırdığımda da çok normal şeyler yazıyor ama teredüt ettim