Öncelikle merhabalar. Bu bebek arabasını almayı düşünüyorum ancak sanırım yeni bir ürün olduğundan kullanıcı yorumları sınırlı. Portbebesini de alarak ilk 6 ay portbebe, sonra bebek arabası şeklinde devam etmek istiyorum. Yorumlarınız nelerdir kullananlar var mıdır