Merhaba kızlar bugün 5+1 im keseyi gördük rahim duvarı kalınlaşmış muhtemelen olur gibi dedi doktor ama etrafında kanama alanı var dedi istirahat et dedi kan verdim sonuca göre yarın folik asit vereceğim dedi evham yaptım sizce bişey olur mu ilk defa böyle bişeyle karşılaştım korkmaya başladım :(