ilaydaltan Şu an 27+1 im tutmayı düşünüyorum doktora danışıcam tabi pazartesi günü siz düşünüyo musunuz?
jalepone ilaydaltan ben de 28+4 deyim tutma istiyorum eğer suyun da felan bir sıkıntı olmazsa çocuğun
eabilin6 ilaydaltan bende tutmak istiyorum ama çok sık acıkıyorum bebeğe de bişey olur mu bilemiyorum 15+4
esmahatun ilaydaltan bende 27+0 haftalığım tutup tutmamakta çok kararsızım son kontrolümde sormayı da unuttum çok kararsızım
kubra62_ Bende 26+4 tutmak istiyorum mide bulantılarım bazen oluyor yine olursa açlıktan tutamam ama benim için bebek için sorun olmazsa tutmayı dusnuyorum
eed21 32+6 yım doktorun izin vereceğini sanmıyorum ama verirse tutarım. Tabi erken doğum vs olursa o ayrı.
Sudedemirer eed21 bence tutmayın bebeğin tam hızlı gelişmeye başladıgı zamanda akşamdan akşama beslenmek çokta mantıklı bişey değil
beyzzsenturkkk ilaydaltan tutmıcam kızımda da tutmamıştım bu defa hem hamileyim hemde bir çocuk var başımda açlıktan dayanamam tansiyon şeker yerlerde sürünür dün 2-3 saat aç kaldım da başım gözüm döndü resmen hamileyken hem dayanıklı değilim hemde sorumlu değiliz kendimi zorlayamam ya
ilaydaltan beyzzsenturkkk tabi muaf sayılıyoruz zoraki bi durum yok nasıl istersek öyle ama geri ödemesi gözümde büyüyor kızımda doğum yaptığım için tutamadım onları bile tutamadım henüz
Cekonomiiisstt ilaydaltan bizimde 26. Haftaya denk gelecek ben riske atmak istemiyorum tutamayacağım. Tutana saygım sonsuz ama bebeğin tam sizden beslendiği bol sıvı almanız gereken haftalar. Yeme içme ve sıvı alımı dengesini kurabilecek misiniz 🐣🤷🏻♀️
papatya_47 ilaydaltan ilk gebelikte tutmamıştım ama bu gebeliğimde tutmak istiyorum zaten kış orucu olacak çok zorlanacağımı düşünmüyorum. Baktım zorlanıyorum o zaman tutmam. Şimdi 32 haftalığım.
Havin49_ ilaydaltan hayır hiçbir sorun yaşamadım sanki Allah bana ayrı bi güç veriyordu hayatımda tuttuğum en kolay oruç flndı niyet oldu mu Allah kolaylık veriyor saatler su olup gidiyor
beyzzsenturkkk ilaydaltan ben onları kışın kısa kısa tuttum cok zorlamadan emzirirken de tutamamıştım
Zeyneplemutluluk ilaydaltan bende kızım da 1 hafta tuttum sonra doktorum yememi söylemişti yemiştim. Aynı sizin gibi henüz o borçlarım da duruyor tutmadım o yüzden şimdi tutmak istiyorum. 14 haftalık hamileyim 18.haftama denk geliyor dayanabilrsem tutacağım inşallah
Merved29 ilaydaltan ben 33+2deyim doktor bayram şekeri bayram öncesi gelir dedi izin vermeyebilir ama isterim yani tutmayı 😊🩷