[silindi] bende bir haftadır uğraşıyordum diş dönemi ishal pişik oldu ve kabardı yara yaptı. altını hiç ıslak mendille temizlemedim, mümkün mertebe yıkadım , yıkayamazsam da bebek temizleme pamuğuyla ve ılık suyla temizledim, her seferinde sudocrem sürdüm bolca ve kirli bezle hiç bekletmedim. 3 günde geçti çok şükür.