Kızlar 36. Haftadayım artık karnım aşağı inmiş gibi bu doğumun yaklaştığının belirtisi değilmi yani son bir hafta kala iner diye biliyorum çevremdeki bir kaç kişide aşağı inmiş dedi bana da öyle geldi çünkü daha rahat nefes alabiliyorum artık ve bacağımı üst üste attığımda sağ bacağımı atarken bacağımın arasına ağrı giriyor sol tarafı atarken sıkıntı yok sizde durumlar neler karnı benim gibi aşağı inen var mı