banuck doğum sonrası 1,5 ay sarılık yaşadık bu sebebten. Yatış olacak seviye değildi ama sınırdaydı ilk zamanlar 3 günde bir sonra 5 günde bir kontrole çağırdı doktorumuz sezeryan dikişlerimle
Çocuğun kırkı çıkana kdr nerdeyse sürekli
Hastaneye git gel kan aldır vs ne yorulduk ya o değer zıkkımı ds
Bir türlü inmedi
Hep sınırda ama şükür ilaç ışık tedav vs sürecimiz olmadı bol emzirdim besledim gözlerinin içi hariç heryeri sapsarıydı varya parmak ucölarına kadsr sapsarı