HebunDuyguetin bebeğin zayıf diyemi sezeryan olacaksin canım. Bazı hamilelerin bebekleri beslenemedigi icin zorunlu sezeryan olduğunu duymustum. Beslenmene dikkat et canım. Bebeğe kilo aldiracak şeyler ye. Muz ceviz meyve felan. Vitamin haplarin varsa bunlari düzenli almaya caliş. Inşallah kilo alır bebis. Almasada korkma. 37 haftaliksin zaten. Bebeginin zayıflık dışında başka sıkıntısı yoksa doğunca alır kiloyu. 😊