Kızlar bir oğlum var ismi Metehan koyarken de çok hareketli zeki oluyolar demişlerdi biz koyduk gerçekten öyle bin masAllah hareket abidesi :) şimdi ikinci oğlum olacak Oğuzhan ismine karar verdik. Oğuzhan isimli tanıdığı yetişkin çocuk olan var mı nasıllar acaba :)