Lütfen bu konuda yaşayanlar yardımcı olabilir mi ben 24 Kasım’da oldum adetimi sonra gecikti 1 ocağa kadar 1 ocakta oldum 5 gün sürdü bitti sonra bugün sabah 28 ocak ta tekrardan bir kanamanın olduğunu gördüm sizce neden oldu ilk defa böyle birşey yaşıyorum