ZeynepetinGecekuu Bebekleriniz kıyafetini hangi marka ile yıkıyosunuz ? Ve sadece yumusatıcı kullanıyosunuz ? Toz deterjan ve yumusatıcı ikisi bi arada kullanılmaz herhalde 🧐 tavsiyelerinizi alabilir miyim
Zeze03 ZeynepetinGecekuu genelde yumuşatıcı kullanmıyorlar cnm ama dalan roxy matik duydum herkes beğeniyor bende onunla yıkıcam 🙇🏻♀️👋🏻
gunaynur ZeynepetinGecekuu ben uni baby bebek deterjanı aldım. Sıvı deterjan zaten. Yumuşatıcısı da vardı ama almadım.
Alinmavi ZeynepetinGecekuu dalan roxy yada arap sabunu. Yumusatici kullanmiyorum yetiskinler icin bile cok zararli. Cift durulama yaptiriyorum.
Ssiimmggee Zeze03 dalan roxy mağazadayız bayan cok övmüştü. Bende ondan aldım fakat bebeğimin çamaşırları üzerinde hep toz toz taneleri kalıyor. Hiç memnun kalmadım daha iyisi hangisi Onuda bilmiyorum ama dalan roxy beğenmedim. Fikir olsun diye yazayım dedim 🙂
Berenaysed Bu başlık çok iyi olmuş bende yakında aldıklarımı yıkayacağım hala ne kullansam bilmiyorum 😅
gunaynur iremacar ben yıkadım kıyafetlerini öyle kötü kokmadı ben biraz araştırdım en sağlıklı o diye duydum o yüzden onu aldım
Edatalha Kızlar sıvı deterjan daha iyi toz ve granül deterjanlar kıyafetlerde çok toz bırakıyo kuruduktan sonra silkelerseniz farkedersiniz ben ilk çocuğumda dalin granül ve hacışakir denedim sonuç böyleydi sonrasında dalinin sıvısına geçtim o çok iyi
Deniz14 ZeynepetinGecekuu hacı şakirin toz detarjanı çok övülüyo ablam da onu kullanıyo memnun gayet ben de onu kullanırım sanırım
Emineymen ZeynepetinGecekuu toz sabunları iyi diyor herkes bende dalin ve roxy ile yıkadım mis gibi oldular yumuşatıcı kullanılmaması gerektiği söyleniyor