Oğlum var 19 aylık. İkinci bebeği eninde sonunda istiyordum zaten. Şu anda çalışmadığım için de doğru zaman gibiydi. Bugün hamile olduğumu öğrendim ama bi korku aldı içimi. İlk hamileliğimde mide bulantım çok fazlaydı su bile içemeyecek düzeye gelmiştim. Şimdi oğluma nasıl bakıcam yine mide bulantım olursa. Değil yemek yapmak mutfağın önünden bile geçemeyecek kadar kötüydüm. 3-4 gündür midem bulanıyodu zaten ama boğazım da kötü diye sandım. Bugün test yaptım pozitif geldi. Daha şimdiden mide bulantım başladıysa… üstesinden gelebilecek miyim bilmiyorum. Yaşadığım şehirde tek desteğim eşim. Aileler çok uzakta. Zaten tek sorun mide bulantısı da değil. Komple korkuyorum. Doğum sonrası dönemden de. Mutsuzum sanmayın beklediğimden biraz erken oldu sadece. Biraz karmaşığım. Özellikle iki bebeği arasında benimkiler gibi fark olanlardan pozitif şeyler duymak isterim😊