
Evet kızlar.
Eşinizle ; 👩❤️👨
Aşk evliliği mi yaptınız ? ❤️
Mantık evliliği mi yaptınız? 🧠
Ben aşk+mantık. Eşime aşık oldum hala da öyle çok aşığım. Ama evlilik yolunda ilerlemeye başlayınca mantığıma da devreye soktum. İyi bir eş, iyi bir baba olur mu? Keza ben de iyi bir eş olur muyum ona iyi gelir miyim? diye düşünüp karar verdim.