Merhaba herkese, 34+1 haftalık hamileyim bugün itibariyle. Yaklaşık 2 haftadır özellikle sık kullandığım sağ elim bilekten uyuşuyor. Dün kontrolüm vardı soracaktım ama unuttum, yaşayan var mı nasıl geçirdiniz evde yapabileceğim bir şeyler vardır mutlaka