birumut_ Kızlar yumurta takibi yaptıracağım rica etsem doktor önerir misiniz ben kendim çekingen bir insanım yaklaşımı iyi bir doktor biliyorsanı önerin lütfen Esra ile Nihan hanımı çok duydum sizce hangisi ?
Havin49_ birumut_ benim Eltim görümcem gelinimiz üçüde ebru hanımda muayene oldu doğum yaptı çok memnunlardı
birumut_ Gulaydgncy bazıları esra hanıma çok rahat diyorlar sen soru sormadan bişey söylemiyormuş doğru mu ?
Gulaydgncy birumut_ ilk girişte herhangi bir sıkıntı oldu mu diye soruyor her muayenede. Ultrason kısmına geçince de ben hiçbir sey sormadan bebekle alakalı her şeyi söylüyor.
burcukaymaz birumut_ birumut_ nihan hanıma gidiyorum 3 senedir rutın kontrollerim ve cocuk için inşAllah doguma da ona gidicem
birumut_ Deletedmom_878 kanka aslında evde gebelik yoktu bugün ovülasyon ile yaptım şuna bak ama kendimi kandırmak istemiyorum :(
fatmaa51 birumut_ ovulasyon testi ile yapmanız çok doğru olmaz size ümit vermis olur kan vermeniz sizin için daha sağlıklı sonuç verir
birumut_ Deletedmom_878 kanka yumurtlama zamanında 2. Çizgi hiç gözükmüyor bile yumurtlayana kadar ama işte mxmxmdmd Amerikanın oyunları