Ya 39+4 üm. Geçen hafta aniden ağrılı bir sürece girdim bu rahatsızlıktan mütevellit. Kabız olmasam da baskıdan mı nedir ağrı var hafif kanda oluyor. Sıcak suya oturayım dedim ne tesadüftür bugün nişanım geldi normal doğum ama doğum acısı değil beni bu hemoroid korkutuyor kesin çözüm bıiulduğunuz rahatlatıcı önerilerinize açığım.