nrsly Kızlar 20. Haftamda doktorum plasentada bir sorun gördü detaylıda septum dediler , perinatolojiye gittim sirkumvallat teşhisi koydu , plasental bir şekil bozukluğuymuş , kanama erken Doğum allah korusun Bebek ölümü falan yazıyor cok korkuyorum bunu duyan yaşayan var mı 😔😔
AyEr nrsly canım benım evladını saglıcakla kucagına al ınsallah boyle bı durumla karsılasmadım ama erken dogum rıskım var korkma sureklı yat uzan ılıskıye gırme ınternette yazılanlara kulak asma kendını strese sokma ❤️
nrsly AyEr canım zaten tek basımayım, bebeğin babası 11 haftalıkken terk etti gitti , kaldık bebeğimle yalnız , o kadar cok korkuyorum ki birşey olacak diye hayattaki tek varlığım o😪😪
nrsly Handrella saol canım hep pozitif düşünmeye çalışıyorum bir sürü değişik teşhis koydular hiç böyle olmamıştım ama bu sefer çok üzüldüm 😪
nrsly AyEr zaten nikahımız yoktu , evlenmek istiyorum deyip beni kandırıyormuş sürekli , 3 senelik ilişkimiz vardı , bebeği duyunca ben istemiyorum deyip çekti gitti
AyEr nrsly evlı degıldınız yanı canım benım keske o bebegın gunahına gırmeseydınız ben boyle durumlara cok uzuluyorum bılıyormusun o melegın hıcbır sucu yokken babasız buyuyecek
nrsly AyEr aldırmak istedi ben yapmadım bebeğimi öldürmek istemedim , şimdi de böyle bir teşhis koydular aklım çıkıyor birşey olacak diye 😪
AyEr nrsly uzulme canım amacım senı uzmek degıl yanlıs anlama lutfen deseydın bu çocuk sadece benım degıl neden boyle yapıyosun dıye suan kımınle kalıyorsun aılen sana sahıp cıktı mı canım
nrsly AyEr dedim ama istemiyorum naparsan yap deyip gitti , sadece annem var babam rahmetli , annem destek oluyor ama oda hasta bakıcısı yatılı çalışıyor sürekli yanımda olamıyor 😔
AyEr nrsly cok uzuldum rabbım evladını sana bagıslasın keske boyle bı adamı hıc tanımasaydın uzulme cunku bebegın senı hıssedıyor
nrsly AyEr amin inşallah canım , sağlıkla kucağıma alayım başka birşey istemiyorum , oda benim sınavımdı demek ki 😔
AyEr nrsly sureklı strese gırersen bebegın de etkılenır hakkında en hayırlısı olsun canım benım evladın saglıkla gelsın
Betul2009 nrsly tek başına bir sürü anne var sende güçlü bi anne olacaksın ki bebegi tek başına büyütmeyi göze almışsın bozma moralini bebeğine iyi bak kontrollerini aksatma hakkında hayırlısı olsun inşallah
nrsly AyEr haklısın canım babası hiç umrumda değil sadece bu sorun üzdü beni çok , 7. Ayını bari tamamlasaydı yavrum daha cok küçük 😔