yagmuryig Prensiminannesiyim ya öylemi güzel hıc dusunmemıstım eslem ada dur esıme bır soylım onun fıkrj ne
Prensiminannesiyim yagmuryig kulağa çok güzel geliyor bence ulamadan dolayı biz hep iki ismini birlikte kullanıyoruz asla söylemesi de zor değil 💕
Havin49_ yagmuryig kızım olsaydı ya ikea ya sare koymak istiyordum hep ikisinden birini koyabilirsiniz ikiside çok güzel