2bebisannesyim canım çok yüksek çıkmış yarın ilk işin doktorla goruşmek olsun canım ben 34 haftalık gebeyim 4 çıktı hemen 25 mg ilaca başladik 21 gündür içiyorum bugün kan verdim 3 e duşmuş ama doktorum doğuma kadar içmeye devam et dedi seninde biran önce ilaca başlaman lazım ihmal etme sakın tiroit yüksek olunca bebeğin beğin fonksiyonlarinda gelişme ile ilgili sıkıntılar oluyormuş doktorum öyle söyledi ama haftan daha yeni olduğu için hemen ilaçla duzelir merak etme