gtcp59 Çatlatma iğnesi 14 günü kan testi 0.200 çıktı yükselme ihtimali var mı yada sonradan yükselen oldumu kızlar
mystery94 gtcp59 bende 14. Gün vermiştim <2 çıktı sonra regli oldum maalesef bu ay tekrar deniyoruz bakalım :(
Kadriyeince gtcp59 malesef canım hamilelik yok gibi duruyo bende aşılama yaptirmistim 15.gun kan verdim 3 cikmisti negatif dediler di ki negatif İnşallah yükselir diyim ama sanmiyorum İnşallah Rabbim hayırlı zamanda hepimize nasip etsin adet gunun ne zaman
Xbusexxx Ben de 15 ocakta iğne oldum testlerim hep negatif çıkıyor . Doktor cuma gel demişti yarın da hasta olmazsam kan vermeye gideceğim kızlar
Xbusexxx Testten önce kanda çıkma ihtimali var mı sizce ? Testlerim negatif awox erken gebelik testi yapıyorum
nunusunbloguu @Xbusexxx iğne günümüz aynı canım senin hangi günden sonra negatife dönmüştü benim bugün silik çıktı ama herkesin vücuttan atılma süresi farklıymış sanırım inşallah yarın güzel sonuçlar alırsın bize de haber ver 🤗🩷
mystery94 nunusunbloguu valla 12. Günde belli çizgiydi ama sonra çok silikti flashla zor görüyordum acaba dedm hamilemiyim ümitlendim meğer iğnenin kalıntılarıymış
nunusunbloguu @mystery94 benim de bugün 13.gündü test yaptım böyle çıktı ama iğne etkisidir diye ümitlenemiyorum
nunusunbloguu @mystery94 bakalım yarın regl olmazsam cuma sabah test yapıcam koyulaşırsa kan vericem ben de
mystery94 nunusunbloguu inş hamilesindir canımm bekirtilerin neler hangi günleri değerlendirdin saatleri
benimadimannee Kızlar çatlatma iğnesi 10. Günüm , son 3 gündür iğne etkisi gidecek mi diye test yapıyordum sanki gittikçe koyulaştı . İğne etkisi bu şekilde koyulaşma yapar mı , lütfen bakar mısınız ?
nunusunbloguu @mystery94 inşallahhh belirti olarak kasık ağrısı var regl olacakmış gibi ama daha önceden başladı sık idrara çıkma bide sabahları beyaz şeffaf akıntım olmuştu 3-4 gün mesela normalde reglden 1 hafta önce göğüs hassasiyeti başlardı bu ay hiç yok Doktorum 24.ve 36.saati değerlendirmemi söylemişti öyle yaptım sonrasında gün aşırı