6+2 yim arkadaslar balkonum yere yakin oldugu icin bazen kedi balkonuma geliyirdu bende kendimce bir cozum yolu bildum korkuluk var valkonum da bende perde takip perdeyi mandalla korkuluga tutturdum Oyle kedilerin gelmesini engelledim ve uzun bir sure kedi balkonuma gelemiyrdu taa ki bugune kadar bende kedilerden cok ama cok korkarim. Bugun balkon kapisini actim balkondan birsey almak icin bi anda karsimda kedi gordum ve ciglik attim cok korktum Bebegime birsey olmus mudur ya lutfen cok korkyrm Elim titriyor yazarken hem kedinin korkusundan hemde bebegime birsey olacak diye Birsey diin😭😭😭😭