Melekk23 Kızlar 21 haftalık hamileyim, biliyorum daha cok var ama doğum korkusu yaşıyorum nelet yapabilirim. Vajinal doğum düşünüyorum sağlıklı olan bu diye ama düşündükçe afakanlar basıyor. Helpp
hilalceren35 Melekk23 sezaryen veya vajinal neye göre kime göre sağlıklı? Sezaryen doğum yapan da anne vajinal doğum yapan da anne oluyor ve doğum şeklinden ziyade bebeğinle sağlığın önemli. Her halükarda doğumun gerçekleşecek önemli olan bebeğinin ve senin sağlığın. Anksiyete boyutunda ise korkun doktorunla paylaş.
cero61 Melekk23 doğal doğumu destekleyen kitaplar okuyabilirsiniz, doğum meditasyonu yapabilirsiniz, El-mubdi zikrini çekebilirsiniz henüz doğum yapmadım ama ben korkumu yenmek için bunları yapıyorum
zehrakrdg Melekk23 çevremden görüp kendimin bizzat duyduğum şeylerden dolayı normal doğum fobisi oluşmuştu benim için. Fakat 34.haftada açıklık olunca artık tek düşüncem sağlıkla kucağıma alabilmek. Düşündüğüm herşeyi Allah unutturuyor sanki :))