İkili test sonucum yüksek riskli cikti amniyosentez yaptırdım cok kısa bir işlem birkaç dakikada bitiyor karnından bir şırıngayla su alınıyor ultrason eşliğinde artik teknoloji ilerlediği icin bana 1000 de 1 düşük riski dedi doktoruma güvenip yaptırdım cok şükür temiz cikti suan 37 haftadayim Allaha şükür bir sorun yaşamadım o tedirginlikle yaşamak daha zor