gizemsrkrtl Dün hsg çekildim . Bu ay ovitrelle vurmayacağız . Doktor ilk bir kaç ay kendiliğinden olma şansı yükseldi artık dedi . Bakalım artık hayırlısı 🙇🏻♀️🙂↕️
atesvesu gizemsrkrtl inşallah gebelik olur canım benim de adet sonrası biter bitmez hemen hsg çekti doktor hsg den sonra da yumurtlama gününü değerlendirdik o ayda hamile kaldım darısı senin başına 🤲💕
damlaa51 gizemsrkrtl ilk 3 ay hamile kalma şansın çok yüksek canım , ben çektirdikten bi sonra ki adette hamile kalmıştım
Leylabngll gizemsrkrtl ya canm bende bugün cektırdım sen nerde cektırdn anestezili mi yoksa anestesız mi ağrı oldu mu sende kanama vs. Ay çok soru sordum ama meraktan bu ayı nasıl gecırcem bilmiyorum
cagloss Bende öyle hsg den sonra ilk ay değil ama ikinci ay hamile kaldım. Şuan 26+5 haftaligiz. Darısı başınıza inşallah. Ovulasyon testi kullanmanızı öneririm riske atmayın
gizemsrkrtl cagloss ne güzeel 🥰 sağlıkla kucağına alırsın inşalllahh ❤️ovulasyon testini çok oturtamadım kendimde ya yapmadım o yüzden çok fazla
gizemsrkrtl Leylabngll ben tarsusta oldum ama Anestezili oldum o yüzden acı hissetmedim hiç . Sonrasında da ağrım olmadı hiç hafiften damla damla kanamam oluyor ara ara onun harici sıkıntım yok
Merve-betul gizemsrkrtl buna inanmazdım ama denedim 3 ay içinde doğal yolla gene kaldın pcosluyum ben 2. Bebeğim sürpriz geldi peşine 😄
Leylabngll gizemsrkrtl benımde afedersın ama sulu çok sulu kanama var normal mi acaba pembe bı kanama ama sulu