merve__12 30+5 haftalığım şu son zamanlarda belim ağrıyor sürekli bebek aşağıya baskı yapıyor ( sürekli olması normal mi benim diğer hamileliklerim de bu kadar erkenden başlamamisti da)Ağrı oluyor bebeğin eşi aşağıdaymış hem de benim şekerim var insülin kullanıyorum bı de bebeğin böbreğinde genişleme var her diyor karnın aşağı düşmüs ben de her ihtimale karşı elbiselerimi yıkayıp ütüleyip çantamı hazırlayayım dedim zaten erken doğum riskim var bu aralarda hiç kendimi iyi hissetmiyorum