Merhaba arkadaşlar 22+6gün hamileyim.bugun detaylı ultrasona gittdim doktor hiç birşeyde birşey görmedi gayet iyi…ama kalbinde küçük 2mm delik var dedi doğana kadar kapanır inşallah yada doğduktan sora kapanmasa kalp kusuru ola bilir…sizin başınıza gelen varmi çok kötüyün bir bilen olsa rahtlasam😔 ama down sendromu filan yok o testleri gecmişik