Kizlar 22+1 haftaligim bugün detaylı ultrason için hastaneye gittim bana günün geçmiş dedi zaten bu hafta dolu dedi normal ultrasona gittim ordaki de bu hafta doktor izinli zaten sen 22 bitirmissin haftaya 23 oluyor o zamanda detaylı ultrason yapılmıyor dediler başına gelen var mı?