habibe66yks 20 olsa sorunu mantıklı bulurdum. Adet kanı zaten 1 ayda 1,5 kilo ödem yapan bir şey. Plesenta+kordon+kese+su+bebek zaten 1 kilo. Hani bunu bilmiyo musun sen? Yoksa sayıyı mı hayalı yanlışlıkla yazdın? Sevinip övdürmek mi isteyosun kendini. Ben de 2,5 kilo aldım ama bu bilgileri bilmeden bile sormazdım. Çok kilo alsan etin sarksa telaş et sor yani. Ben de almadım ama hiç sevmem böyle kendisini öven övdürmeye çalışan insanı. O yüzden kendim öyle değilim. Görür görmez dayanamadım kusura bakma yani.
Şey desen anlarım “ kızlar çok mutlu oldum az kilo artışı olmuş” desen ben de sevincini paylaşır tebrik eder ve senin adına sevinirdim. Önceki kilosunu da yazmış bide. 😂 Hemen hemen hepimiz hasta değilsek boyumuza göre ilk hamilelikte hemen hemen aynı orandayız. Sen 1.40 boyundaysan 53 kilo şişman demek, 180 boyundaysa sıska prasa gibi demek. Biz boyunu bilmeden napcaz önceki kilonu bilince senşn? Neye göre yorum yapcaz?