Rose_07 yildiz93 Bende aynı şekilde hamileliğim başından bu zamana (29 haftalık olduk) Hindistan cevizi yağı ve kendi doğal zeytinyağımızı karıştırdım banyo sonrası ve her aklıma geldikçe sürdüm şuan çatlağım yok inşallah ilerde de olmaz :)
yildiz93 Rose_07 ben biraz genetiklede alakalı olduğunu düşünüyorum daha önceden kilo aldığımda bacaklarımda çatlak olmuştu. Şimdi çatlamamak için değil daha çok nemlensin kaşıntım geçsin diye sürüyorum açıkçası çatlamaya meyilli tenim.
irem7406 Gebeliğimin ilk başlarından beri tüm tuşlara bastım 8 aylık hamileyim çatladım kullanmaya devam ediyorum yinede olacaksa oluyor engel olamıyoruz
bebegimle_ben elifbayraktar07 valla ben bio oil kulanmistim ama icinde katki madesi varmis weleda yagi kulanacam cok iyiymis yorumuda super
Merviny Genetik de bence bu isler. Lierac,bioderma,badger bunlar dus sonrasi kullandiklarim. Badger cok iyi alin derim. Dus jelimi bile loccitane den aldim. Ama catlaklar oldu 33 haftaydayim. Belki de kullanmasam daha kotu olacakti bilemiyorum
Simayo Çatlak işi büyük oranda genetik. Bazen ne yaparsanız yapın çatlarsınız. Ama krem ile ben önlem alayım diyorsanız bu işin babası lierac. Ben kullandım ve hiç çatlamadım. Fakat benim annem de hiç çatlamamış. İşin genetik tarafı da mevcut bence.
sulgunay elifbayraktar07 gebeliğimin başından beri her türlü kremi yağı düzenli sürdüm malesefki ona rağmen çatladım
ayseel elifbayraktar07 badger belly butter öneririm hem sağlıklı hem geceden şurup uyuduğumda sabah hala nemli oluyor. Onun dışında bio-oil, lierac, soğuk sıkım güvendiğim bir markadan Hindistan cevizi yağı kullanıyorum ben