ftmanurklc Kızlar ben bu uygulamada 22 haftalık olarak gösteriyorum ama hastanede 23 haftalığım yani 1 hafta öndeyim doğumum erken mi olacak ben anlıyamadım sizin başınıza böyle birsey geldi mi acaba ?
zey55 ftmanurklc benimde öyle oluyor ultrason cihazları bebeğin ölçümlerine göre hafta gösterir uygulamadakii son adet tarihimize göre oluyor kafamı çok karıştırıyor
sidibal ftmanurklc benimde öyle gözüküyor doğum tarihini güncelledi doktor ben sezeryan istediğim için 1 hafta öncesine göre yapacağım. Ama ben hala regli tarihime göre olanı söylüyorum 🥹
Busraaaakkk ftmanurklc Benimde öyle canım, 1 hafta yaklaşık önden gidiyor. Nasıl olacak ben de bilmiyorum
melismersin ftmanurklc böyle durumlarda bazen erken doğum bekleyebiliyor doktorlar. Teyzemde de 2 hafta ilerideydi bebiş boy ve kilo olarak. 2 hafta erken geldi oğluşumuz. Gayet sağlıklıydı hala sağlıklı ve uzun boylu 🩶
ftmanurklc zey55 aynen ben anlıyamadım acaba başına gelen varsa yazsa çok iyi olur bizde neyin noldugunu anlayabiliriz 😂
zey55 sidibal ben normal doğum istiyorum inşallah durum ileride neyi gösterir tabiki bilemiyorum sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Almirolie ftmanurklc doğum tarihinizi doktorun düzenlediğine göre ayarlayın isterseniz ☺️1 hafta önde gidiyor