Melisssa3 benim hiç düşük değildi ama dr yine de demir yazmıştı biraz kullandım sonrasında kan testinde ast alt yüksek çıktı. Araştırdım ki demir ilacındanmış hemen bıraktım. Hee sabah aç karınla tahin ve keçiboynuzu pekmezi yedim. Gün içerisinde her gün bir avuç kara üzüm kurusu, haftada bir kere de ıspanak. 22. Haftadan beri bu rutindeyim bugün 33 oldum demir depom hala dolu. Bu şekilde beslenmeyle yükseltebilirsiniz ♥️