maviissannesii ilk hamileliğimde hiç bir bulantı kusma asla yaşamadım, sadece aşiri sivilcelenmişdi yüzüm aynaya bakmak bele ürkütürdü beni o derece sivilcelenme yapmişdi, ekşi turş şeyler severdim 24 haftada kızım olduğunu öyrendim, sonra ikinci hamileliyim kurtajla sonlanmişdi ondada aşiri sivilcelenme yaşamişdim, şimdiki hamileliğimde hiç bir sivilcelenme sorunum yok, hep tatlı şeyler istiyorum hatta et falan gibi şeylere daha hevesliyim, sadece tavuk etinden tiksinmişim bulantim ara bir geliyor ama kusmam asla yok, bence bulantı- kusma bünye ile bağlı birşey, şimdikinin cinsiyyetini bilmiyorum 10 hafta+4 çok erken