maviissannesii Gebelikte mide bulantısı olana kız, rahat geçirenlere bulantı yaşamayanlara erkek derlermiş. Bu şekilde olan var mıı? 😂 şu an ikinciye hamileyim oğlum var kız bebek istiyorum kasık ağrısı ve göğüs ağrısı dışında bir şey yaşamadımm
ebrarkus maviissannesii Kızımda da oğlumda da 9 ay boyunca kustum. Hatta ikisinde de sabahına kustum öyle doğuma gittim
BlackFish2113 maviissannesii neredeyse hiç mide bulantısı yaşamadım 3 haftaya doğuruyorum kız 😂 eltimde 9 ay mide bulantısı çekti erkekti bence tamamen kişiden kişiye değişiyor
mrs_yldrm Es07 ben her iki oğlumdada bulantı kusma yaşadım 10 haftalık gebeyim yine tık yok bulantı kusma sıfır
Papatya-45 Yok canım hurafe işte 🤣 ben de cok rahat gecirdim kızım oldu bide şöyle derler eger kızın sima olarak erkeğe benziyorsa arkası erkek kız guzelliği varsa arkası kız olur derler ne kadar dogru bilemem🤣
esdd Papatya-45 oğlumda kız güzelliği var 4 yasında 2 yasına kadar herkes kız sanıyordu şimdi hamileyim 17. Hafta yıne erkek dıyorlar 🤣
bezelyemm Papatya-45 benim oğlum çok güzel bir bebekti ben bile bu benden cikamaz diyordum goren bunun arkası kız diyordu şimdi iki numara bakalım cumartesi ogrenicem inşallah kaynakları sağlamdır da Allah yüzüme güler hayırlısıyla 😆
minikmucizem26 Benim ilk kızımda arada kusardım. İkinci kızımda hic kusma bulantı olmadı gayet rahat gecirdim:) suan 11 haftalik ucuncute gebeyim yine kusma bulantı vs yok sadece kaşık ağrısı halsizlik ve nefesim kesiliyor sanki cinsiyeti cok merak ediyorum:))
maviissannesii minikmucizem26 bendee 6 haftalığım henüz ama çok merak ediyorum ilk gebeliğimde çok rahat geçmişti kusma bulantı hiç yoktu oğlum oldu şu anda da rahat geçiyorum o yüzden çok merak ediyorum cinsiyeti 😂
minikmucizem26 maviissannesii allah gönlümüze göre hayirlisiyla nasip etsin🤲iki kızım var cok sukur bunuda erkek isterim 💙
Bebyyyyyy minikmucizem26 maviissannesii bende 6 hastalığım mide bulantısı ve kasık ağrıları var çok merak ediyorum ilk gebeliğim
gbaharoven ebrarkus ay bende öyle oğlumda 9 ay bulantı yaşadım çok kötüydü. Evde kustum yarım saat sonra sancılanıp doğurdum. Şimdi de 7 haftalık hamileyim ve çok kötüyüm yine bulantı var
burcu_burcu Mide bulantısı tamamen kişinin genetiğine bağlı bence hiç alakası yok. Çok şükür ikinci gebeliğim hiç kusmadım ikisi de kız. mesela erkek senesi dediler bu sene ama birileri de kız senesi diyor buda yalanmış :)
tugbazeyd1 Bende oğlumda çok rahat hamilelik geçirdim ne bulantı ne başka bişey:) göğüs ağrım vardı ilk haftalar belirtisi oydu :) şuan 31 haftalık kızıma hamileyim gecikme dışında belirti olmadı ama hamileliği çok zor geçiriyorum mide bulantısı her türlü enfeksiyon kalça ağrısı hepsini yaşdım tabi Rabbim sağlık versin😍
sstk 1 kızım 1 oğlum var bu gebeliğim de erkek inşallah üçünde de mide bulantısı kusma halsizlik uyku yaşadım
elizanisra 11 haftalık gebeyimm şuan sırt ve bel ağrısı dışında hiç bir belirtim yok ama ilk öğrendiğim zaman vardı 7,8 haftaya kadr sonradan sadece sırt ağrısı başladı ayakta duramıyorum tezgahta çalıştığım gibi sırtım ağrıyor diye çok fenaa 😞😩
arwen12345 maviissannesii bu biraz genetik sanırım annemde de hiç bulantı olmamış bende de şuan yok (tabi cinsiyeti henüz bilmiyorum) ☺️
bernakirkel maviissannesii ben 6. haftadan 18. haftaya kadar şiddetli bulantı ve kusma yaşadım (azaldı şuan) cinsiyeti kız🫠🌸
melismersin maviissannesii yani bence bunlar hurafe. Ben mide bulantısı uyku hiçbirşey yaşamadım. Bende de göğüs şişliği ve kasık ağrısı oluyordu ki 16. Haftadayım hala aynı devam ediyor. Kız bebeğim olacak. Herkes erkek falan dedi. Kesemde fasülyeye benziyordu mesela 😅