Ya 21 Aralık son adet dönemimdi ama adet gününe 5,6 gün kala birliktelik oldu , bugüne kadar olmadım belirtiler hamilelik yönde oldu hep test yaptım biri erken gebelik diğeri gebelik testi negatif çıktı kan verecektim artık bugün sabahta kanama olmul adetmiyim yerleşme kanaması mı bilmiyorum karman çorman oldu bi haftadır hamileyim diye düşünüyordum şimdi kanama oldu ne yapacağım yardım