Diet yapın. Bana doktor 3000 den fazla doğuramazsın demişdi çatı müayenesinde, ben de kendim doğurmak istiyordum. 7 ci ayımdan sonra hep diyet yapdim her iki hamileligimde. Hamur yemekleri, ekmek, makarna, tatlı hepsini kesdim. Her iki hamileliğimde öyle yapdim. İkisi de 2900 doğurdum şükür. Hep korkuyodum 3000 geçmesin diye. Şimdi 3 cü hamileliğim. 25 ci haftadayım, şimdilik ne istiyorum yiyorum) 28 ci haftadan sonra yine diyet yapicam