_Medine Ben ilkinde yaptırdım, ikincide doktorum gerek duymadı. Sadece açlık tokluk şekerime bakıldı. Hamilelikte şeker testi önemli. Ailenizde şeker hastası var mı? Yaptırmak istemiyorsanız açlık tokluk kan şekerinize baktırın ( sabah erken önce aç karına kan tahlili verin 1 sonra tokluk vereceksiniz. Tokluk için de yorulmamadan çok iyi bir kahvaltı yamanız lazım, bal, pekmez, portakal suyu gibi) çıkan sonuçlara göre doktorunuz yönlendirir şeker yüklemesine gerek var mı yok mu diye.